یزدفردا: مدیر تامین و انتقال شرکت آب منطقه ای یزد از پیشرفت 90 درصدی اجرای عملیات بررسی و عیب یابی ایستگاه های حفاظت از خوردگی لوله های خط اول انتقال آب به استان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: گلستانی مقدم مدیر تامین و انتقال آب این شرکت گفت: پروژه بررسی شرایط حفاظت از خوردگی خط اول انتقال آب به استان با پیشرفت 90 درصدی در حال ادامه است.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه 15 میلیارد ریال است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه در دو بخش شناسایی وضعیت حفاظتی لوله و عملکرد ایستگاههای تزریق جریان حفاظتی در حال انجام است. 

 گلستانی مقدم در ادامه گفت: بررسی شرایط پوشش لوله در قسمت هایی از محدوده یزد تا میبد، قورتان تا اژیه و منطقه مبارکه مجموعاً به طول 90 کیلومتر، بوسیله دستگاه تست پوشش لوله (DCVG) انجام گرفته و بازرسی فنی و تخصصی ایستگاههای حفاظتی  بطور کامل انجام شده و گزارش اقدامات از سوی پیمانکار در حال تهیه است.

 مدیر تامین و انتقال آب شرکت آب منطقه ای یزد هدف از اجرای این پروژه را آنالیز شرایط حفاظت از خوردگی لوله های خط انتقال و انجام اصلاحات لازم با توجه به راهکارهای ارائه شده برای بهبود شرایط حفاظت از خوردگی و افزایش طول عمر لوله دانست.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا